Livet på gröna linjen !

Följ mig i min vardag. Varje vecka tillbringar jag 10 timmar på tunnelbanans gröna linje när jag ska ta mig till mitt jobb. Denna resa är , tro det eller ej, en väldigt händelserik resa på både gott och ont !

Sliter mitt hår !

Kategori: Allmänt

Tack vare en snäll man som skjutsade mig i morse så blev det bara en hemresa idag med gröna linjen men en jäkligt LÅNG sådan.Hela två timmar från Nacka till Hässelby. Hade ju kunnat ta mig till London på den tiden ✈️

Jag hann vara med om två byten , stopp på grund av fel på dörrarna , en indier i badtofflor, en tonåring med en orange fleece filt som halsduk och när tåget äntligen kunde köra var vi  tvungna att hoppa av i Vällingby för att återigen vänta på nästa Hässelby linje. Självklart såg jag bara rumpan av min buss hem sen. Men vad gör det när det är 30 minuter till nästa och man är både kissnödig och hungrig.

SL .. Skit på dig !

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: