Livet på gröna linjen !

Följ mig i min vardag. Varje vecka tillbringar jag 10 timmar på tunnelbanans gröna linje när jag ska ta mig till mitt jobb. Denna resa är , tro det eller ej, en väldigt händelserik resa på både gott och ont !

Falsksång och visslande!

Kategori:

Något trött efter en lång men kul arbetsdag är jag nu på väg hemåt på gröna linjen. Hela vägen till Vällingby har en tjej med hörlurar suttit och sjungit med högt. Kan tillägga att det inte lät vackert och efter en stund blev det bara väldigt irriterande. Sedan fick alla kliva av i Vällingby pga förseningar mot Hässelbystrand ... Vad händer då ?
Jo då får man stå i 10 minuter och lyssna på en man som visslar både högt och glatt. Och självklart kommer jag missa bussen som ska ta mig sista biten hem.
Tur man har en snäll gubbe som hämtar en <3 <3 bara han inte sjunger och visslar för då promenerar jag hellre.

Ha en mysig kväll
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: